وبلاگ

ردیاب تلتونیکا FMB920

ردیاب تلتونیکا FMB920

ردیاب تلتونیکا FMB920 و داستان موفقیت آن از زبان شرکت Teltonika:

تلتونیکا با گذشت بیش از 20 سال تجارت جهانی پر رونق، دلایل زیادی برای جشن گرفتن داستانهای موفقیت و نقاط عطف داشته است اما این یکی واقعاً خاص است. ردیاب تلتونیکا FMB920 با سرعت تولید شده، تحویل داده شده و مستقر شده است.

از روز رونمایی آن، محبوبیت و ارزش آن غیرقابل انکار بود. تنها در عرض چند ماه، طوفان ها در بازار های پنج قاره بر پا شد و از آن زمان تقاضا برای آن همچنان رو به رشد است. این پرفروش ترین محصول ما همگام با شرکای تجاری مان در بسیاری از مناطق جهان است.

روراست بگوییم، تقریباً 10 درصد از کل ردیاب های GPS که ما امروز تولید و مستقر میکنیم، مدل FMB920 است. به معنای واقعی یک گوهر.

ویژگی های اصلی :

  • این مدل جمع و جور، سبک، قابل اعتماد، دقیق و ماندگار است. مجموعه غنی از ویژگی ها و سناریوهای استفاده برای ردیابی پایه و ردیاب GPS و همچنین نسبت ارزش آن به قیمتی که دارد باعث می شود تا برجسته تر شود.
  • این محصول ارزشی غیرقابل انکار را برای شرکای تجاری ما، کاربران نهایی، بخشهای مختلف بازار و جوامع، بودجه کشورها و به طور کلی اقتصاد جهانی به ارمغان می آورد. بله، واقعاً غوغا می کند!

ردیاب تلتونیکا FMB920

چرا ردیاب تلتونیکا FMB920 یک داستان موفق دارد؟

خب، جواب ساده است. زیرا نیاز و تقاضای بازار را برآورده می کند. اندازه کوچک آن، لیست طولانی از ویژگی های مفید، نصب بدون دردسر، کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب، محبوبیت و تطبیق پذیری، ردیاب تلتونیکا FMB920 را در بسیاری از جایگاه های بازار تضمین می کند. به هر شکلی که به آن نگاه کنید، در بسیاری از موارد یک سر و گردن بالاتر است.

از دیدگاه فنی، Teltonika FMB920 برای ردیابی وسایل نقلیه در برنامه هایی از جمله تحویل و حمل و نقل پیک، کرایه اتومبیل، بازیابی وسایل نقلیه مسروقه، خدمات ایمنی عمومی، تاکسی، موتور سیکلت و موارد دیگر طراحی شده است. ورودی ها و خروجی های این دستگاه سناریوهای استفاده از دستگاه را بطور قابل توجهی گسترش می دهند.

همچنین، این اولین ردیاب Teltonika GPS با اتصال بلوتوث بود که پتانسیل عملکردی خود را به طرز چشمگیری گسترش داد و باعث افزایش رقابت در بازار شد.

این اولین مدل به نام FMB است و می تواند به حسگرهای مختلف BLE یا حتی دانگل BLE OBD متصل شود تا اسکن وسیله نقلیه توسط داده های روی صفحه را با سهولت انجام دهد.

از ورودی هایی مانند ورودی دیجیتال (DIN) می توان برای کنترل وضعیت احتراق، درها یا دزدگیر استفاده کرد. کنترل از راه دور وسیله نقلیه ممکن است با استفاده از خروجی دیجیتالFMB920 (DOUT) حاصل شود.

سناریوهای استفاده کاربردی: رانندگی سبز، شناسایی بیش از حد سریع، تشخیص لرزش، کنترل DOUT از طریق تماس، تشخیص حالت سکون، تشخیص Unplug، تشخیص بکسل، تشخیص تصادف، قابلیت دستیابی خودکار و دستی و سناریوی سفر.

این مدل به لطف اندازه و شکل کم حجم، می تواند تقریباً در هر مکان وسیله نقلیه در تنگترین فضاها قرار بگیرد. حتی در صورت خراب شدن یا سرقت از اصلی آن، به عنوان یک ردیاب پشتیبان مخفی نیز استفاده می شود.

ردیاب تلتونیکا FMB920 دوم

چند حقیقت قدیمی درباره ردیاب تلتونیکا FMB920 :

چند واقعیت جالب در مورد مدل Teltonika FMB920 که نشان دهنده تکامل و موفقیت آن است :

این پروژه در ژوئیه سال 2016 آغاز شد.

این محصول در دسامبر 2016 عرضه شد.

اولین نسخه آپگرید در آوریل 2018 :

  • SIM استاندارد با MicroSIM نسل جدیدتر جایگزین شده است.
  • حافظه MicroSD Card با حافظه داخلی پیشرفته 128MB جایگزین شده است.
  • محدوده ولتاژ ورودی با محافظت، به ولتاژ 6 الی 30 ولت DC گسترش یافت که باعث گسترده شدن دامنه کاربردی آن برای استفاده در موتورسیکلت ها و اسکوتر ها شد.

دومین نسخه آپگرید در جولای 2018 :

  • بلوتوث 3.0 به 4.0 اپدیت شد. قابلیت اتصال با انرژی کم، امکان اتصال به سنسورهای مختلف را فراهم می کند و علاوه بر این قابلیت تطبیق پذیری و ارزش آن را برای مشتریان افزایش می دهد.
  • پوشش، برای افزایش اطمینان و استحکام آن افزایش یافته است.
  • سیم کشی بهبود یافته است.

دیدگاه شرکت تلتونیکا: 

بیش از 20 سال است که ما IoT (اینترنت اشیاء) را ایجاد کردیم و می خواهیم محصولات و راه حل های ما در سطح جهانی مورد استفاده قرار گیرد و در هر تجارت ضروری شود.

تیم متخصصان ما کلید موفقیت ماست. به همین دلیل تلاش ما برای کمک به کارکنانمان اولویت اصلی ماست. ما می خواهیم انتظارات کارکنان خود را برآورده کنیم، خواسته های آنها را در نظر بگیریم و فرصت هایی را برای آنها فراهم کنیم که از یک محیط کاری دوستانه دارای تفاهم با فرصت های یادگیری ، بهبود مداوم و بهزیستی شخصی اطمینان حاصل کنیم.

ما مشتاقیم هر مشتری را بفهمیم و گرامی بداریم تا بتوانیم حداکثر ارزش ممکن را ایجاد کنیم و از تمام فرصت های ارائه شده توسط IoT در تجارت مشتری استفاده کنیم.

و مهمترین چیز، این که ما می خواهیم با هم کار کنیم و بتوانیم چیزهای خوب را با افرادی که بیشتر به کمک ما نیاز دارند ترویج و به اشتراک بگذاریم.

منبع : وبسایت رسمی تلتونیکا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *